ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 چه روزی است؟ + تاریخ شروع ماه مبارک رمضان چندمه خرداد 1395 هست؟

ماه رمضان 95 چه روزی است؟  + تاریخ شروع ماه مبارک رمضان چندمه تیر 1395 هست؟

شروع یا روز اول ماه مبارک رمضان سال 1437 قمری برابر با روز جمعه 18 خرداد 1395 خورشیدی و مصادف با ۷ژوئن 2016 میلادی میباشد.

آغاز ماه رمضان 95   اعمال ماه رمضان 95   اولین روز رمضان 95   اولین روز ماه رمضان 2016  تاریخ شروع ماه رمضان 95 , تلاوت قران  دعاهای ماه رمضان 95

پایان یا روز آخر ماه مبارک رمضان سال 1437 قمری برابر با روز جمعه 15 تیر 1395 خورشیدی و مصادف با 4جولای 2016 میلادی میباشد.

خدا را بی نهایت شاکریم که از خزانه ی موهبت و الطاف بی کران خود بر ما منت نهاد تا دگرباره بتوانیم این ماه پر برکت و پر فضیلت را درک نماییم؛ ماهی که خداوند متعال در شأن آن می فرماید: «شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن هدی لناس و بینات من الهدی و الفرقان…»

ماه رمضان ماهی است که در آن برای راهنمایی مردم و بیان راه روشن و هدایت و جدا ساختن حق از باطل ، قرآن نازل شده است.و در ادامه آیه می فرماید: «فمن شهد منکم الشهر فلیصمه…» پس هر که این ماه را دریابد، باید که در آن روزه بدارد.


تاریخ شروع ماه رمضان ۱۳۹۵ – ۱۴۳۷

شروع ماه رمضان 1395 - 1437

رمضان یا رَمَضان المُبارَک (به عربی: رمضان) نام نهمین ماه سال قمری است. در این ماه، روزه بر مسلمانان واجب شده‌است. ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک است. در قرآن از این ماه به عنوان ماهی که در آن قرآن نازل شده یاد شده‌است. مسلمانان معتقدند که شب قدر در این ماه واقع است. روزه داری در ماه رمضان بر مسلمانان واجب بوده و به همین دلیل خوردن غذاهای مقوی برای سحری و افطاری که مستحب است، تأکید می شود.

مناسبت ها

۱۰ – درگذشت خدیجه، همسر پیامبر اسلام (۳ سال قبل از هجرت)

۱۵ – ولادت حسن بن علی، دومین امام شیعه (۳ قمری) روز اکرام (در ایران)

۱۷ – معراج پیامبر اسلام (۶ ماه قبل از هجرت)

۱۸ – از شب‌های قدر

۱۹ – ضربت خوردن علی بن ابی طالب، خلیفه چهارم مسلمین و امام اول شیعه (۴۰ قمری)

۲۰ – از شب‌های قدر

۱۵ – فتح مکه بدست مسلمانان (۸ قمری)

۲۱ – درگذشت علی بن ابی طالب، خلیفه چهارم مسلمین و امام اول شیعه (۴۰ قمری)

۲۲ – از شب‌های قدر نزول قرآن در شب قدر (۱۹ یا ۲۱ یا ۲۳ ماه رمضان)

آغاز ماه رمضان ۹۵

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ خورشیدی

مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان ۱۴۳۷ هجری قمری

و برابر با ۷ ژوئن ۲۰۱۶ میلادی

در صورت تغییر اولین روز ماه مبارک رمضان این پست به روز خواهد شد

 

تاریخ شروع ماه رمضان ۱۳۹۵ – ۱۴۳۷



آغاز ماه رمضان 95 , اعمال ماه رمضان 95 , اولین روز رمضان 95 , اولین روز ماه رمضان 2016 , تاریخ شروع ماه رمضان 95 , تلاوت قران , دعاهای ماه رمضان 95 , رمضان به چه معنی است , رمضان چیست , روایت ماه رمضان , رویت هلال ماه رمضان 95 , زمان شروع رمضان 95 , سه شنبه 18 خرداد 1395 , شروع ماه رمضان 1395 , شروع ماه رمضان 2016 , شروع ماه رمضان 95 , شروع ماه مبارک رمضان 95 , ماه رمضان 1395 , ماه رمضان 1437 , ماه رمضان 2016 , ماه رمضان 95 , ماه رمضان 95 چند شنبه است , ماه رمضان 95 چهارشنبه است؟ , ماه رمضان 95 دوشنبه است؟ , ماه رمضان 95 سه شنبه است؟ , ماه رمضان چند شنبه است؟ , ماه رمضان چهارشنبه است؟ , ماه رمضان دوشنبه است؟ , ماه رمضان سه شنبه است؟ , ماه مبارک رمضان 1395


طبق سالهای گذشته شبکه های سیما برای ایام ماه مبارک رمضان سریالهایی را تدارک دیده اند.و با توجه به این که باکس بعد از افطار یکی از پربیننده ترین باکس های پخش تلویزیون در ایام سال است تولید کنندگان اثر نهایت سعی و تلاش خود را میکنند تا بهترین و با کیفیت ترین اثر را تولید کنند.

علی البدل, برادر و چرخ و فلک سه سریالی هستند که احتمال پخش انها در رمضان 95 هست.

در ادامه به معرفی این سریالها می پردازیم

سریالهای رمضان 95

سریال علی البدل

طبق شنیده ها سریال علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در حال تولید برای پخش در رمضان 95 از شبکه یک می باشد.

علی البدل داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند.

 مهدی هاشمی /  محسن تنابنده / مهدی فخیم زاده /  سحر قریشی /  احمد مهرانفر /  گوهر خیراندیش /  هادی کاظمی /  حسین محب اهری /  محمود جعفری /  عزت ا… رمضانی فر /  فروغ قجابگلی /  ناهید مسلمی از جمله بازیگرانی هستند که حضر انها در این مجموعه قطعی شده است.

سریالهای رمضان 95

سریال برادر به کارگردانی جواد افشار نیز سریال رمضانی شبکه 2 سیما می باشد که پخش آن در این ایام قطعی شده است.

داستان :

حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که…

حسین یاری /  پوریا پورسرخ/ حسن پورشیرازی /  کاوه خداشناس /  قدرت‌الله صالحی نقش رجب / سیدمهرداد ضیایی / مجید واشقانی / سهیلا رضوی / رضا توکلی نقش شهیدی / سوگل طهماسبی /  مژگان بیات نقش عطیه /  بهنام قربانی /  محمدرسول صفری /  پوراندخت مهیمن /  علیرضا درویش‌زاده /  امیر منصور فلاح /  محمدجواد طاهری /  افسانه تهرانچی /  سمیرا مهدوی شکیبا /  مهرداد ایل‌بیگی و زهرا فراهانی بازیگران این سریال هستند

سریالهای رمضان 95

سریال چرخ و فلک نیز احتمال می رود از شبکه سه سیما در ایام رمضان 95 پخش گردد.

محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است که افراد در زندگی روی هم می گذارند و نتایج اعمال شان به خودشان برمی گردد. این پرژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است که حدود 100 بازیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این بین چهره های شاخص بسیاری از تلویزیون و سینما حضور دارند.

این مجموعه تلویزیونی در 14 اپیزود و 28 قسمت داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

میلاد کی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند. همچنان به جمع بازیگران این مجموعه اضافه خواهد شد


سلام بمبئی

سریالهای رمضان 95

لادن مستوفی



,شروع رمضان 95,تاریخ شروع رمضان 1395,زمان شروع رمضان 95,زمان شروع رمضان2016,رمضان 95 کدوم تاریخه,تاریخ دقیق ...-شروع-ماه-رمضان-95 شروع ماه رمضان 1395 – 2016 چه روزی است؟شروع یا روز اول ماه مبارک رمضان سال 1438 قمری برابر با روز خرداد 1395 خورشیدی و مصادف 2016 میلادی میباشد.– شروعماهرمضان–1395-–-2016-چه-روزی-است؟۱ روز پیش – یک نت شروع ماه رمضان ۱۳۹۵ – ۲۰۱۶ چهروزی … تاریخ شروع ماه رمضان 95 |  - تاریخ دقیق شمسی شروع ماه رمضان 95، ماه رمضان 95 – 2016 چه روزی شروع می شود؟ ... 1395، تاریخ دقیق شروع و پایان ماه رمضان 95 - 2016 چه روزی است؟«تاریخ دقیق شروع ماه رمضان 95 چه روزی است؟» 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.