ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

ماه رمضان 95 دانلود مداحی جدید ماه عسل 95 دانلود سریال های ماه رمضان 1395 پوستر و عکس تبریک رمضان

کودتاگران اردوغان در ترکیه چه کسانی هستند ؟

کودتاگران اردوغان در ترکیه چه کسانی هستند ؟ 

چه کسی کودتا کرد در ترکیه 26 تیر 95

چرا در ترکیه کودتا شد؟

رئیس جمهور ترکیه در گفت‌وگویی تصویری از طریق موبایل با شبکه یورو نیوز ترکی از مردم این کشور خواست به خیابان‌ها بیایند.
به گزارش نامه‌نیوز،‌ رجب طیب اردوغان در این گفت‌وگوی تلفنی - تصویری که از طریق اسکایپ انجام می‌شد از مردم خواست به خیابان‌ها بیایند. 

اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملاً سلامت هستم. به زودی بیانیه‌ای صادر می‌کنم. از مردم می‌خواهم به خیابان و فرودگاه اتاتورک بیایند و مقاومت کنند. کودتاچیان بهای سنگینی می‌دهند. 

کودتا در ترکیه/ اردوغان: مردم در دفاع از ما به خیابان ها بیایند/توقف پخش برنامه های شبکه دولتی ترکیه/ هجوم مردم به سمت بانک ها برای برداشت پول نقد/ لغو تمامی پروازهای فرودگاه امام به ترکیه

رسانه ها از تلاش ارتش ترکیه برای کودتا در این کشور خبر می دهند.
به گزارش نامه نیوز، گزارش ها از وقوع یک کودتا در آنکارا پایتخت ترکیه خبر می دهند.

رسانه های عربی و ترکی از تلاش ارتش ترکیه برای کودتا در این کشور نوشته و گفتند که تیراندازی میان گروه کودتاچی صورت گرفته است.

به گفته منابع خبری فضای امنیتی در اطراف کاخ ریاست جمهوری ترکیه به وجود آمده است.

بن علی یلدرم، نخست وزیر ترکیه نیز دقایقی پس از انتشار خبر از تلاش ارتش این کشور برای کودتا در ترکیه خبر داد و تاکید کرد که کودتاچیان بهای این کار را خواهتد پرداخت.

نخست وزیر ترکیه این اقدام ارتش را تلاش برای کودتا خواند. به گفته وی گروه کوچکی در ارتش دست به این اقدام زده اند.

در همین حال تلویزیون ان تی وی ترکیه تصاویری از ورود تانک های ارتش به فرودگاه استانبول پخش کرد.

- ارتش ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که کشور را در اختیار گرفته است. بی بی نوشت که فرودگاه آتاتورگ در اختیار ارتش است و تمامی پروازهای این فرودگاه متوقف شده است.

فرودگاه آتاتورگ استانبول در اختیار کودتاگران



- وزیر خارجه ترکیه در توییتر: ما صاحبان قدرت دموکراتیک هستیم و کسی نمیتواند ما را کنار بزند

- منایع خبری می گویند که جماعت فتح الله گولن در پشت پرده این کودتا حضور دارند

- تلویزیون ترکیه سقوط کرد

-کودتاگران خلوصی آکار، رئیس ارتش ترکیه را بازداشت کردند

-سی ان ان ترک نوشت که کودتاگران عده ای را در مقر ارتش در آنکارا به گروگان گرفته اند که رئیس ارتش در میان گروگان ها است

-به گفته سی ان ان ترک جای اردوغان امن است؛ ریاست جمهوری ترکیه بیانیه صادر کرد.

-نیروهای ارتش ترکیه در میدان تقسیم استانبول حضور پیدا کردند

- رویترز: نیروهای ارتش ترکیه می گویند که تلاش آنها برای کودتا در جهت حفاظت از نظام ترکیه است.

حسن روحانی رئیس جمهور ایران دستور تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی را صادر کرد

- وزیر خارجه فرانسه از شهروندان خود در ترکیه می خواهد که از خانه های خود خارج نشوند.

- وزیر خارجه آمریکا در واکنش به کودتا در آمریکا گفت که امیدوار است امنیت به این کشور بازگردد

- ارتش ترکیه منع رفت و آمد در کل این کشور صادر کرد.



- تمامی فرودگاه های ترکیه تعطیل شدند

- مردم ترکیه برای برداشت پول نقد به سمت بانک ها هجوم آوردند



بیانیه ارتش ترکیه : غفلت و خیانت و قانون شکنی رییس جمهور و همراهان او قوانین ترکیه را زیر پای خود له کرده بودند . 

- اردوغان با یک شبکه ترکی ارتباط اسکایپی برقرار کرد. وی در سخنانی که به طور مستقیم و با نمایش چهره اردوغان همراه بود گفت: تلاش برای کودتا از سوی گروه کوچکی در ارتش صورت گرفته است

- اردوغان گفت که با تمامی امکاناتی که دارند با این کودتا مقابله خواهند کرد.

اردوغان از مردم ترکیه خواست تا در حمایت از نظام ترکیه به خیابان ها بیایند.



- کاخ سفید: اوباما از نزدیک تحولات ترکیه را پیگیری می کند

- تمامی پروازهای فرودگاه امام خمینی تهران به ترکیه لغو شد

- انگلیس: از اتفاقات ترکیه نگران هستیم

- پرواز جنگنده ارتش ترکیه بر فراز استانبول/ پل تنگه بسفر بسته شد
ادامه دارد...
  

خبرگزاری تسنیم - کودتا در ترکیه/ شورش «فتح‌الله گولن» ...

www.tasnimnews.com/.../کودتا-در-ترکیه-شورش-فتح-الله-گولن-علیه-اردوغان-آخری...
 
۲ ساعت پیش - کودتاگران در ترکیه دقایقی با پخش اطلاعیه‌ای از شبکه ملی(TRT) این کشور اعلام پیروزی کردند. ... اردوغان می‌گوید:کودتاگران جزای سختی در برابر عدالت پرداخت خواهند کرد. ... کسی نمی‌تواند دولت دموکراتیک را از کار برکنار کند.

کودتای نظامی در ترکیه/ اعلام حکومت نظامی توسط ارتش - دانش ...

www.daneshnews.com/view/FA/33317.aspx
 
۵ دقیقه پیش - *بیانیه ارتش ترکیه: تمامی کسانی که قانون شکنی کرده اند مجازات می شوند. ... در ترکیه خبر دادند؛ فرودگاه آتاتورک و تلویزیون دولتی این کشور به تسخیر کودتاگران درآمده است. کودتای نظامی در ترکیهاردوغان: در استانبول هستم.

یک فعال سیاسی ترکیه در گفت‌وگو با فارس: اردوغان درک کند ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920511001171
۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اردوغان درک کند کودتاگران در مصر متحد ترکیه در سوریه هستند ... یکی از فعالان سیاسی ترکیه تصریح کردترکیه باید درک کند کسانی که در مصر ...

"کودتا در ترکیه"/ اردوغان: مردم به خیابانها بیایند - کودتاچیان ...

www.ghatreh.com/.../کودتا-ترکیه-اردوغان-مردم-خیابانها-بیایند-کودتاچیان-مجازات-ش...
 
۱ روز پیش - رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در پیامی که از محلی نامشخص صادر کرده از ... کل ارتش ترکیه در گروگانکودتاگران/ فرودگاه و پل بوسفر استانبول در ... *بیانیه ارتش ترکیه: تمامی کسانی که قانون شکنی کرده اند مجازات می شوند.

اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم ... ...

www.khabaronline.ir/detail/556555/World/middle-east
 
۲۴ دقیقه پیش - رئیس جمهور ترکیه در گفتگویی تصویری از طریق موبایل با شبکه یورو نیوز ... بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم/ عواقب سختی در انتظار کودتاگران است ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملا سلامت هستم.

ارتش ترکیه با کودتا کشور را در دست گرفت + ویدیو - سایت ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › سیاست‌خارجی
 
ستاد کل ارتش ترکیه اعلام کرد که اردوغان آنکارا را به مقصد یکی از کشورهای همسایه ... مشخص نیست توسط کودتاگران یا نیروهای امنیتی طرفدار اردوغان دستگیر شده است. ... 1:47- چاوش اوغلو وزیر خارجه ترکیه گفت: ما حاکمان اصلی ترکیه هستیم و کسی ...

تصاویر برای کودتاگران اردوغان در ترکیه چه کسانی هستند ؟گزارش تصاویر
1 ساعت قبل
1 ساعت قبل
1 ساعت قبل
53 دقیقه قبل
تصاویر بیشتر برای کودتاگران اردوغان در ترکیه چه کسانی هستند ؟

دولت ترکیه سقوط کرد / صدای انفجار مهیب در آنکارا - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../دولت-ترکیه-سقوط-کرد-حضور-موقت-اردوغان-در-تهران
 
۲ ساعت پیش - او همچنین تهدید کرد کسانی که در این اقدام غیرقانونی شرکت کرده اند به بدترین شکل ... ۰۲:۰۵-ستاد ارتش ترکیه اعلام کرده که اردوغان رییس جمهور این کشور را به مقصد ... ۰۱:۱۶- کودتاگران فرمانده ارتش ترکیه را به گروگان گرفته‌اند.

اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم - ...

baztabnews24.ir/.../اردوغان+مردم+به+خیابان+ها+بیایند+نگران+من+نباشید+سالم+هست...
 
۳ دقیقه پیش - ... موبایل با شبکه یورو نیوز ترکی از مردم این کشور خواست به خیابان‌ها بیایند. ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملا سلامت هستم. ... من نباشید، سالم هستم/ عواقب سختی در انتظار کودتاگران است» اینجا کلیک کنید.

چه کسی میداند ترکیه چه در سر دارد؟ - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/35061/چه-کسی-میداند-ترکیه-چه-در-سر-دارد؟
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سفر اخیر رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه به همراه شماری از وزیران و .... که آنکارا به «کودتاگران» احترام نمی گذارد تأکید کرده است: «ترکیه ضد ...

کودتا در ترکیه/ گفت وگوی اسکایپی اردوغان با یک شبکه ...

namehnews.ir/.../کودتا-در-ترکیه-گفت-وگوی-اسکایپی-اردوغان-با-یک-شبکه-ترک...
 
۳ ساعت پیش - کودتا در ترکیه/ گفت وگوی اسکایپی اردوغان با یک شبکه ترکیه: ... وزیر خارجه ترکیه در توییتر: ما صاحبان قدرت دموکراتیک هستیم و کسی نمیتواند ما را کنار بزند ... -کودتاگران خلوصی آکار، رئیس ارتش ترکیه را بازداشت کردند

خبر جدید و جزئیات کامل از کودتای ترکیه 26/4/95 - دانلود ...

loveboy95.blogsky.com/1395/.../خبر-جدید-و-جزئیات-کامل-از-کودتای-ترکیه-26-4-9...
 
۷ دقیقه پیش - ... اردوغان سرنگون شد. چه کسی کودتای ترکیه را انجام داد ... اردوغان می‌گوید: کودتاگران جزای سختی در برابر عدالت پرداخت خواهند کرد.مردم به میدان ها ...

"کودتا در ترکیه"/ اردوغان: مردم به خیابانها بیایند - کودتاچیان ...

noandish.com/.../کودتا-در-ترکیه-اردوغان-مردم-به-خیابانها-بیایند-کودتاچیان-مجازات-م...
 
۲ ساعت پیش - "کودتا در ترکیه"/ اردوغان: مردم به خیابانها بیایند - کودتاچیان مجازات مى شوند/ ... از همه مردم ترکیه خواست به میدان های اصلی شهرها بیایند و علیه کودتاگران ... *بیانیه ارتش ترکیه: تمامی کسانی که قانون شکنی کرده اند مجازات می شوند.

واکنش اردوغان به اخراج سفیر ترکیه از مصر + عکس - العالم

fa.alalam.ir/news/1537572
 
۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بعد از آن که مصر سفیر آنکارا را اخراج کرد نخست وزیر ترکیه با نشان دادن ... در برابر طرفداران خود اظهار داشت ترکیه به "کودتاگران" احترام نخواهد گذاشت. ... اردوغان" اعلام کرد:" ترکیه ضد ملت مصر نیست، بلکه مخالف کسانی است که با ...

تصویری از "فتح الله گولن"، کسی است که بر اساس اخبار ...

tnews.ir/news/74f266629109.html
 
وکیل ملت: تصویری از "فتح الله گولن"، کسی است که بر اساس اخبار غیر رسمی رهبری کودتای ارتش را بر عهده دارد.

فوری / کودتا در ترکیه / ارتش ترکیه: فدرت در دست ماست؛ ...

www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
 
۳۲ دقیقه پیش - شنیده شدن صدای شلیک گلوله در آنکارا پایتخت ترکیه / ارتش ترکیه همه راه ها به سمت فرودگاه ... تانک های ارتشترکیه در فرودگاه اتاتورک استانبول/ تظاهرات در شهرهای مختلف ترکیه علیه کودتاگران/ بیانیه ... 01:21 - سی ان ان گزارش داد:اردوغان در تعطیلات بوده و هنوز خبری از او نیست. .... آیا او با کسی درگیر شده بود؟

اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم - ...

tasna.ir/.../اردوغان-مردم-به-خیابان‌ها-بیایند-نگران-من-نباشید-سالم-هستم-عواقب-سخت...
 
۸ دقیقه پیش - است رجب کودتاگران طیب انتظار اردوغان در سختی ترکیه عواقب هستم/ سالم ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملا سلامت هستم.

کودتای نظامی در ترکیه/ارتش: قدرت در دست ماست/اعلام حکومت ...

khabar.parsijoo.ir/post/4517105/کودتای-نظامی-در-ترکیه/.../اعلام-حکومت-نظامی?...
 
*اردوغان در گفتگو با ان تی وی: با این اقدام دیده شد که گروه ضاله ای در درون ارتش و نیروهای ... *بیانیه ارتش ترکیه: تمامی کسانی که قانون شکنی کرده اند مجازات می شوند. ... آتاتورک و تلویزیون دولتی در تسخیر نیروهای کودتا/تجمع مردم علیه کودتاگران.

کودتاگران در ترکیه دقایقی با پخش اطلاعیه‌ای از شبکه ملی ...

www.titrebartar.ir/view-23305.html
 
۲۴ دقیقه پیش - کسی نمی‌تواند دولت دموکراتیک را از کار برکنار کند. گفته می ... ارتش ترکیه افزوده است اردوغان در تعطیلات بوده و هنوز خبری از او نیست. پیش تر ...

جنجال‌آفرینی اردوغان با سوء استفاده از قرآن - روزنامه جام جم

press.jamejamonline.ir/Newspreview/1937739812791260578
 
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه هفته گذشته در همایشی در شهر سیرت در جنوب ... وی اضافه کرد: کسی که ادعا می‌کند با قرآن زندگی می‌کند باید به دستورات الهی ...

کودتا در ترکیه/ فرودگاه و تلویزیون ترکیه سقوط کرد/ ...

khabarone.ir/news/2717222
 
۴۹ دقیقه پیش - فرودگاه آتاتورگ استانبول در اختیار کودتاگران. - وزیر خارجه ترکیه در توییتر: ما صاحبان قدرت دموکراتیک هستیم وکسی نمیتواند ما را کنار بزند ... -به گفته سی ان ان ترک جای اردوغان امن است؛ ریاست جمهوری ترکیه بیانیه صادر ...

اقتدار حزب "عدالت و توسعه" ثمره کودتای نظامی 28 فوریه ...

dana.ir/News/664905.html
 
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همان کودتاگران، دولت های پشت پرده، عاملان ارگنه کن، اعضای حزب "وحدت بزرگ" و ... وی تصریح کرد:کسی که شرایط کودتای "28 شوبات" را فراهم نمود، حزب ... گرا و ملی گرا بود و اردوغان یکی از شاگردان وی بود که از جایگاه و محبوبیت وی، ...

واکنش اردوغان به حکم اعدام مُرسی

www.entekhab.ir/fa/news/204631/واکنش-اردوغان-به-حکم-اعدام-مُرسی
 
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با انتقاد شدید از سکوت غرب در قبال حکم اعدام ... در قبال سیسی کودتاگر(رییس جمهور کنونی) را در میان نمی گذارد؛ کسی در مقابل ...

علویان (ترکیه) - ویکی شیعه

fa.wikishia.net/view/علویان_(ترکیه)
 
در برخی منابع، علویان ترکیه اینگونه تعریف شده است: «علوی کسی است که کلمه ..... رهبران کودتا برای جلوگیری از نفوذ علویان و کمونیست ها که از نگاه کودتاگران دو ... از جمله خدمات مهم دولت اردوغان به علویان ترکیه، اعطای اجازه تدریس کتاب هایی با ...

آتاتورک مسلمان / چرا از دل جمهوری لائیک ترکیه اسلام‌خواهی ... - ...

pahlaviha.pchi.ir/show.php?page=contents&id=17347
 
«ترکیه به رهبری کمال آتاتورک (۳۸-۱۹۳۳) عملا یک دیکتاتوری تک‌حزبی بود. .... چرا که حتی کودتاگران هم به نظام حزبی وفادارند. ... ترکیه آتاتورک برخلاف ترکیه عثمانی کسی را نباید به زور محجبه کند در ترکیه اردوغان برخلاف ترکیه آتاتورک کسی ...

بین الملل:اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند/ نگران من نباشید، ...

kahlek.ir/index.php/news1605737
 
۵ دقیقه پیش - اردوغان: به بیایند/ من سالم عواقب در کودتاگران الملل > خاورمیانه جمهور در تصویری ... مردم خیابان‌ها نگران نباشید، هستم/ سختی انتظار است بین - رئیس ترکیه ... اردوغان اعلام کسی من من سلامت به بیانیه صادر مردم به و اتاتورک و کنند.

کودتا در ترکیه/ گفت وگوی اسکایپی اردوغان با شبکه ...

vista.ir/.../کودتا-در-ترکیه-گفت-وگوی-اسکایپی-اردوغان-با-شبکه-ترکیه-مردم-در-د...
 
۳ ساعت پیش - کودتا در ترکیه/ گفت وگوی اسکایپی اردوغان با یک شبکه ترکیه: ... وزیر خارجه ترکیه در توییتر: ما صاحبان قدرت دموکراتیک هستیم و کسی نمیتواند ما را کنار بزند ... -کودتاگران خلوصی آکار، رئیس ارتش ترکیه را بازداشت کردند

الف - اردوغان خطاب به مصر: برای کودتاگران احترامی قائل ...

alef.ir/prtg739xxak9zq4.rpra.html
 
۳ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در پی اقدام مقامات مصر مبنی بر اخراج سفیر ترکیه از قاهره، نخست وزیر ترکیه تاکید کرد: موضع من ... اردوغانخطاب به مصر: برای کودتاگران احترامی قائل نیستم ... هرگز به کسانی که به حاکمیت مردم احترام نگذاشته‌اند احترام نمی‌گذارم.

اردوغان:‌مردم ترکیه درباره نظام ریاستی تصمیم خواهند گرفت

www.iribnews.ir/fa/.../اردوغان‌مردم-ترکیه-درباره-نظام-ریاستی-تصمیم-خواهند-گرفت
 
اردوغان افزود: اگر مردم ترکیه به گذار به نظام ریاستی آری بگویند ، شما نیز ... از سخنان خود حزب جمهوریت خلق را متهم کرد که همواره با کودتاگران مرتبط بوده و به آنان امید ... اردوغان گفت: ما با قاطعیت به مبارزه با کسانی که به دنبال تصرف حلب هستند نیز ...

ایرنا - حزب حاکم ترکیه در تکاپوی دوران پس از اردوغان

www.irna.ir/fa/News/81209968/.../حزب_حاکم_ترکیه_در_تکاپوی_دوران_پس_از_اردوغان
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آنکارا – ایرنا - حزب حاکم ˈعدالت و توسعهˈ ترکیه درحالی که احتمال نامزد شدن ... با کودتاگران در این کشور ، مورد بی مهری حزب حاکم ترکیه قرار گرفته است. ... شدن اردوغان، چه کسی را در مسند نخست وزیری ترکیه می خواهند ببینند؟

ایران خبر - عقب نشینی اردوغان: امکان محاکمه دوباره کودتاگران ...

www.irankhabar.ir/.../عقب-نشینی-اردوغان-امکان-Ù...
۱۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - از نظر برخی ناظران پرونده فساد مالی اخیر در ترکیه، همان راهی را رفت که پیشتر دولت اردوغان با دستگیری صدها نفر به اتهام توطئه کودتا علیه دولت، ...

نقش گلادیو در تحولات اخیر ترکیه کدام است؟ – در خاورمیانه و ...

https://mejalehhafteh.com/2014/02/04/در-خاورمیانه-و-ترکیه-چه-میگذرد؟/
 
۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در کیفرخواست پرونده دوم باند کودتاگر ارگنه کن ترکیه، رابطه پنهانی. ... آیا اردوغان ترکیه را در چهارچوب » استراتژی قرن جدید آمریکایئ » به پیش می برد؟ .... ارتباطات و همکاری گلادیو ایران با گلادیو ترکیه توسط چه کسانی و چگونه به ...

اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند / نگران من نباشید، سالم هستم .. ...

damadam.ir › اخبار › نامه › سیاسی
 
۸ دقیقه پیش - رئیس جمهور ترکیه در گفت‌وگویی تصویری از طریق موبایل با شبکه یورو نیوز ترکی از ... ... نگران من نباشید، سالم هستم / عواقب سختی در انتظار کودتاگران است ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملاً سلامت هستم.

هرلحظه، کودتا در ترکیه/ گفت وگوی اسکایپی اردوغان با یک ...

harlahze.com/.../کودتا-در-ترکیه-گفت-وگوی-اسکایپی-اردوغان-با-یک-شبکه-ترک...
 
به گزارش نامه نیوز، گزارش ها از وقوع یک کودتا در آنکارا پایتخت ترکیه خبر می دهند ... است - تلویزیون ترکیه سقوط کرد-کودتاگرانخلوصی آکار، رئیس ارتش ترکیه ...

هرلحظه، کودتا در ترکیه/ گفت وگوی اسکایپی اردوغان با ...

harlahze.com/.../کودتا-در-ترکیه-گفت-وگوی-اسکایپی-اردوغان-با-شبکه-ترکیه-مر...
 
به گزارش نامه نیوز، گزارش ها از وقوع یک کودتا در آنکارا پایتخت ترکیه خبر می دهند ... است - تلویزیون ترکیه سقوط کرد-کودتاگرانخلوصی آکار، رئیس ارتش ترکیه ...

اردوغان: ترکیه با گام‌های مطمئن به سوی اهداف 2023 می‌رود » آسمان ...

news.asemanpub.com/4657-2023.html
 
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اردوغانترکیه با گام‌های مطمئن به سوی اهداف 2023 می‌رود. رئیس جمهور ترکیه اظهار ... کسانی که به دنبال تحقیر اراده و اخاذی از شما هستند، همواره شکست می‌خورند. دلا‌ل‌هایی که با ... اردوغان: غرب با فرش قرمز به استقبال کودتاگرانمی‌رود.

اردوغان: مردم به خیابان ها بیایند / نگران من نباشید، سالم هستم / ...

www.zamoune.com/news/2201040
 
۳ دقیقه پیش - اولین واکنش عربستان به کودتا در ترکیهاردوغان در صحبت با تلویزیون ان تی وی از مردم می خواهد به خیابانها بیایند ....اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملاً سلامت هستم. ... برچسب ها: اردوغان ، کودتاگران ، سالم هستم.

فوری کودتا در ترکیه "انجام شد" شورش «عبدالله گولن» علیه ...

jnews.jamaran.ir/news/id/818004
 
۳۲ دقیقه پیش - فوری کودتا در ترکیه "انجام شد" شورش «عبدالله گولن» علیه اردوغان ... کسی نمی‌تواند دولت دموکراتیک را از کار برکنار کند. ... اطلاعیه از طرف کودتاگران ارتش ترکیه صادر شده است و هنوز مشخص نیست که کل ارتش ترکیه چه موضعی در ...

بی‌بی‌سی: عذرخواهی اردوغان، ترکیه را به آغوش گرم روسیه ...

www.yjc.ir/fa/.../بی‌بی‌سی-عذرخواهی-اردوغان-ترکیه-را-به-آغوش-گرم-روسیه-بازگردان...
 
۱۲ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... فرانسوا اولاند: ناتو تهدیدی برای کسی نیست و قصد ندارد با کسی دشمنی کند · روسیه ... بی‌بی‌سی: عذرخواهیاردوغان، ترکیه را به آغوش گرم روسیه بازگرداند ... سفارت ترکیه در مسکو یک روز پس از حملات تروریستی به فرودگاه استانبول .... لفاظی منصور هادی: اجازه نخواهم داد کودتاگران حوثی، دولتی فارسی برپا کنند!

آخرین خبر | ارمان نوشت: حزب حاکم ترکیه در تکاپوی دوران پس ...

akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=835238
 
۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رهبری بلامنازع رجب طیب اردوغان بر حزب حاکم ترکیه در بیش از یک دهه اخیر و ... خارجی دولت اردوغان به ویژه در موضوع رخدادهای مصر و عدم مخالفت با کودتاگران در این ... پرسیده شده که در صورت رئیس‌جمهوری شدن اردوغان، چه کسیرا در مسند

آوا - واکنش اردوغان به حکم اعدام محمد مُرسی

avapress.com/vdcf0ydyew6dyva.igiw.html
رجب طیب اردوغان؛ رئیس جمهور ترکیه با انتقاد شدید از سکوت غرب در قبال حکم اعدام ... در قبال سیسی کودتاگر(رییس جمهور کنونی) را در میان نمی گذارد؛ کسی در مقابل ...

فوری/کودتا در ترکیه "انجام شد"/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه ...

www.botnews.ir/fa/news/details/3852/-فوری-کودتا-در-ترکیه--;...اردوغان-/
 
۲۰ دقیقه پیش - فوری/کودتا در ترکیه "انجام شد"/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه اردوغان ... کودتاگران در ترکیه دقایقی با پخش اطلاعیه‌ای از شبکه ملی(TRT) این کشور اعلام پیروزی کردند. ... کسی نمی‌تواند دولت دموکراتیک را از کار برکنار کند.

فوری/کودتا در ترکیه "انجام شد"/ شورش «فتح‌الله گولن» علیه ...

www.fastcamp.ir/news/37362
 
۲۷ دقیقه پیش - کسی نمی‌تواند دولت دموکراتیک را از کار برکنار کند. ... اطلاعیه از طرف کودتاگران ارتش ترکیه صادر شده است و هنوز مشخص نیست که کل ارتش ...

اردوغان: برخی نگران حیوانات دریا‌ هستند، اما به 23 میلیون ...

www.khabar24.tk/.../اردوغان+برخی+نگران+حیوانات+دریا+هستند+اما+به+23+میلیون+...
 
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرم باد بر کسانی که امنیت، رفاه و راحتی خود را بر جان کسانی که در این ... رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیروز در سخنانی در شهر کوجاعلی در شمال ... خلق را متهم کرد که همواره با کودتاگران مرتبط بوده و به آنان امید بسته است.

مصاحبه زنده اردوغان درباره کودتا (فیلم) - عصر ایران - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/picnews/1468619580793959
 
۷ دقیقه پیش - فوری: تحرکت نظامی مشکوک در ترکیه / رییس ستاد مشترک ارتش ترکیه در گروگان کودتاگران / نخست وزیر : اجازه کودتا را نخواهیم داد(+عکس).

اعتدال - اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند نگران من نباشید، سالم ...

enews.etedaal.ir/news/id/2333091
 
۱ دقیقه پیش - اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند نگران من نباشید، سالم هستم عواقب سختی در انتظار کودتاگران است. اردوغان: مردم به خیابان‌ها ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملا سلامت هستم. به زودی بیانیه ای ... اعلام حکومت نظامی در ترکیههجوم مردم به عابربانک‌ها و پمپ بنزین بیانیه ارتش از تلویزیون قرائت شد ...

اردوغان: مردم به خیابان ها بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم/ ...

www.akairan.com/havades-akhbar/khabaronline/news2016716252421662.html
 
۱۱ دقیقه پیش - رئیس جمهور ترکیه در گفتگویی تصویری از طریق موبایل با شبکه یورو ... نگران من نباشید، سالم هستم/ عواقب سختی در انتظار کودتاگران است ... به گزارش آکاایران اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملا سلامت هستم.

دولت ترکیه سقوط کرد - حضور موقت اردوغان در تهران! - اخبار - ...

www.wikipg.com/news/.../دولت-ترکیه-سقوط-کرد---حضور-موقت-اردوغان-در-تهران!
 
۹ دقیقه پیش - ۰۱:۵۰- بیانیه ارتش ⁧ترکیه: تمامی کسانی که قانون شکنی کرده اند مجازات می ... ۰۱:۴۷-"مجری شبکه"آرتی‌آر یک" در حال خواندن متن کودتاگران است.

اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند / نگران من نباشید، سالم هستم / ...

www.ayineh.com/...اردوغان.../%20عواقب%20سختی%20در%20انتظار%20کودتاگران...
 
۵ دقیقه پیش - رئیس جمهور ترکیه در گفت‌وگویی تصویری از طریق موبایل با شبکه یورو نیوز ... بیایند / نگران من نباشید، سالم هستم / عواقب سختی در انتظار کودتاگران است ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملاً سلامت هستم.

اردوغان: غرب با فرش قرمز از کودتاگران استقبال می کند - تابش

tabesh.net › اخبار
 
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... اروپا برای لغو روادید به شهروندان ترکیه به آن تاکید کرده است، اظهار داشت: “کسانی که ... تگ ها : tabesh.netاردوغانتابشترکیهتروریسمکودتاگران.

اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم/ ...

irctr.ir/news/اردوغان-مردم-به-خیابانها-بیایند-نگران-من-نباشید-سالم-هستم-عو-570
 
رئیس جمهور ترکیه در گفتگویی تصویری از طریق موبایل با شبکه یورو نیوز ... اردوغان: مردم به خیابان‌ها بیایند/ نگران من نباشید، سالم هستم/ عواقب سختی در انتظار کودتاگران است. ... اردوغان همچنین اعلام کرد کسی نگران من نباشد من کاملا سلامت هستم.

ابراز نگرانی آمریکا از سرنوشت کودتاگران در ترکیه - جام جم ...

www.jjm.ir/online/.../ابراز-نگرانی-آمریکا-از-سرنوشت-کودتاگران-در-ترکیه
 
۱۹ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این درحالی است که دولت اسلام‌گرای رجب طیب اردوغان از چندسال پیش درگیر طرح‌ها و ... ابراز نگرانی آمریکا از سرنوشت کودتاگران در ترکیه ... وی تاکید کرد کسانی که در خفا به دنبال پایمال کردن خواست واراده مردم هستند باید بدانند که از ...

فرودگاه آتاتورک و تلویزیون دولتی در تسخیر نیروهای کودتا ...

tooznews.ir/index.php/component/k2/item/1310-ف
 
۲۳ دقیقه پیش - نخست وزیر ترکیه بامداد شنبه از کودتا در این کشور خبر داد. ... منافع ملی فدای ٨ ماه دلواپسی؛ چه کسانی ٨٠‌ میلیارد دلار به ایران ضرر زدند - دوشنبه, 21 تیر 1395 09:51 ... 01:16- کودتاگران فرمانده ارتش ترکیه را به گروگان گرفته‌اند. ... 01:05: منابع خبری می‌گویند رجب طیب اردوغان از کاخ ریاست‌جمهوری گریخته است.

اردوغان گفت :"سیستم ریاستی باعث جهش کشور خواهد شد" | ...

www.trt.net.tr/dari/.../06/.../rdwgn-gft-systm-rysty-b-th-jhsh-khshwr-khwhd-shd-300238
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که سیستم ریاستی به توسعه یک کشور سرعت ... هم اکنون کودتاگران از آن استفاده میکنند. آیا میتوان گفت که کار خوبی میکنند؟ کسانی که حتی یک قروش به دولت مورسی نداده اند، پس از این رویداد به مبالغ ...

کودتای نظامی در ترکیه / آخرین اخبار کودتا در ترکیه - ساعت24

www.saat24.com/news/.../کودتای-نظامی-در-ترکیه-آخرین-اخبار-کودتا-در-ترکیه
 
۵۱ دقیقه پیش - 01:16- کودتاگران فرمانده ارتش ترکیه را به گروگان گرفته‌اند. ... گفته می شود تلویزیون ترکیه و فرودگاه استانبول سقوط کرده است و اردوغان از قصر ریاست .... بهمن کیارستمی:تا خونی ریخته نشود و کسی دراز نشود قائله ختم نمی‌شود ...

فوری/کودتا در ترکیه “انجام شد” - ایران ویج

www.iranvij.ir › آخرین خبر
 
۳۵ دقیقه پیش - کودتاگران در ترکیه دقایقی با پخش اطلاعیه‌ای از شبکه ملی این کشور اعلام پیروزی کردند. رسانه ها از ... کسی نمی‌تواند دولت دموکراتیک را از کار برکنار کند. گفته می شود رجب طیب اردوغان در تعطیلات در منطقه مارماریس به سر می برد.

نخست‌وزیر ترکیه از کودتای نظامی در این کشور خبر داد - شفاف

www.shafaf.ir/fa/news/.../نخست‌وزیر-ترکیه-از-کودتای-نظامی-در-این-کشور-خبر-داد
 
۱ ساعت پیش - 01:16- کودتاگران فرمانده ارتش ترکیه را به گروگان گرفته‌اند. ... 01:05: منابع خبری می‌گویند رجب طیب اردوغان از کاخ ریاست‌جمهوری گریخته است.

توانگری - نجم‌الدین اربکان کیست؟

tavangari.blogfa.com/post-267.aspx
 
نجم الدین اربکان رهبر 85 ساله حزب اسلام گرای سعادت ترکیه امروز ساعت 11:40 دقیقه ... امروزه در ترکیه کسانی که دنیای سعادت را می خواهند روز به روز بیشتر می شود. .... کرد، در آوریل 1971 به دنبال اعمال فشارهای کودتاگران مجبور به انحلال این حزب شد. ... رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه که یک دوران از شاگردان اربکان به شمار می رفت، ...

مصاحبه زنده با اردوغان در هنگام کودتا / عکس - دبلیوخبر

wwwkhabar.ir/7493985
 
۲۱ دقیقه پیش - مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری نامه نیوز: مصاحبه زنده با اردوغان در ... مجازات مى شوند/ارتش:اردوغان در ترکیه نیست/تایید کودتا توسط نخست ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.